خواب ابدی






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک فنجان عشق

میل کردنش آسان نیست...

کوک میکنم چشمانم را روی امدنت......

نمی ایی ومن برای همیشه خواب می مانم.....



نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت7:12---8 آبان 1391
قرار بود اگر بروی بمیرم

اما ...

زندگی می کنم

بگذار هر دویمان بد قول باشیم


سعید رامش نیا
ساعت11:53---2 مرداد 1391
سلام وب جالبی داری ممون که به من سر زدی دوباره هم بیا اگه قالب رایگان عاشقانه خاستی بگو کاری نداری دوست دارم بای

محمد
ساعت9:07---2 مرداد 1391
سلام من لینک کردم لطفا از دفعه به بعد ادرس وبت رو درست وارد کد لطفا یه نگاه به ادرس لینک هایت هم بنداز ممنون میشم ازت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت18:7توسط رها | |